Support voor directie
Om als directielid uw visie en plannen te kunnen uitvoeren, is een effectieve commerciële afdeling een noodzaak.
Vaak zijn er bestaande mensen, systemen, processen en afspraken. Maar die leiden nog niet tot het gewenste resultaat.
Sales Performance Partner ondersteunt DGA’s en Directieleden die het commerciële proces in hun organisatie snel en effectief willen verbeteren.
4 commerciële hoofpijn dossiers
voor directies
Heb ik wel de juiste salesmensen?
Meer leads genereren is een proces van fine tuning. Via welke kanalen bereiken we de juiste doelgroep? Wat is een acceptabele prijs per lead? De tijd van de telefoongids ligt ver
Vrijblijvend klankborden?Mooie verhalen maar ik heb geen inzicht
Wanneer is een lead goed? Het is een samenspel tussen de kwaliteit van de lead en de kunst van het kwalificeren door de salespersoon. Het is dus een kwestie van aan beide knoppen
Starten met finetunenProduct issues? Je kan het gewoon verkopen!
Meer leads genereren is een proces van fine tuning. Via welke kanalen bereiken we de juiste doelgroep? Wat is een acceptabele prijs per lead? De ti
Vrijblijvend klankborden?Kunnen jullie normaal samenwerken?
Wanneer is een lead goed? Het is een samenspel tussen de kwaliteit van de lead en de kunst van het kwalificeren door de salespersoon. Het is dus een kwestie van
Starten met finetunen80% van de omzet komt uit 5% van de leads
De vraag is welke 5%. Dat is een kwestie van kwalificeren.
Beter leren kwalificeren?Afspraak maken?
Om ieders tijd efficient te besteden, is de eerste meeting altijd via teams. Dat kan ook in de avonduren.
Online InplannenHier kan gewone tekst
Intertekst
ekdnekdekmdemdedk