Beter kwalificeren en closen

Tijd is schaars. Het goed kwalificeren van leads en salesprocessen is daarom een van de belangrijkste skills binnen een salesteam. In welke personen en organisaties steken we onze tijd? En als we met de juiste mensen in gesprek zijn, Hoe zorgen we ervoor dat ze klant worden?

Hulp nodig in uw team?

Beter kwalificeren

Meer leads genereren is een proces van fine tuning. Via welke kanalen bereiken we de juiste doelgroep? Wat is een acceptabele prijs per lead? De tijd van de telefoongids ligt ver achter ons. Een moderne commerciële organisatie kan niet zonder een zorgvuldig uitgekiende online leadgeneratie.

Vrijblijvend klankborden?

Succesvol closen

Wanneer is een lead goed? Het is een samenspel tussen de kwaliteit van de lead en de kunst van het kwalificeren door de salespersoon. Het is dus een kwestie van aan beide knoppen draaien; de juiste leads krijgen en goed leren kwalificeren. Een zorgvuldige klus die we regelmatig hebben geklaard met succes als gevolg

Starten met finetunen

80% van de omzet komt uit 5% van de leads

De vraag is welke 5%. Dat is een kwestie van kwalificeren.

Beter leren kwalificeren?

Afspraak maken?

Om ieders tijd efficient te besteden, is de eerste meeting altijd via teams. Dat kan ook in de avonduren.

Online Inplannen

Hier kan gewone tekst

Intertekst

ekdnekdekmdemdedk