Meer en betere leads
Iedere verkoop is begonnen met een lead. Maar volgens salesmensen zijn het er nooit genoeg. En belangrijker, nooit goed genoeg….. Is dat wel zo? Is de lead niet goed? Of laat de verkoper het liggen
Leads analyseren?Meer leads
Meer leads genereren is een proces van fine tuning. Via welke kanalen bereiken we de juiste doelgroep? Wat is een acceptabele prijs per lead? De tijd van de telefoongids ligt ver achter ons. Een moderne commerciële organisatie kan niet zonder een zorgvuldig uitgekiende online leadgeneratie.
Vrijblijvend klankborden?Betere leads
Wanneer is een lead goed? Het is een samenspel tussen de kwaliteit van de lead en de kunst van het kwalificeren door de salespersoon. Het is dus een kwestie van aan beide knoppen draaien; de juiste leads krijgen en goed leren kwalificeren. Een zorgvuldige klus die we regelmatig hebben geklaard met succes als gevolg
Starten met finetunen80% van de omzet komt uit 5% van de leads
De vraag is welke 5%. Dat is een kwestie van kwalificeren.
Beter leren kwalificeren?Afspraak maken?
Om ieders tijd efficient te besteden, is de eerste meeting altijd via teams. Dat kan ook in de avonduren.
Online InplannenHier kan gewone tekst
Intertekst
ekdnekdekmdemdedk