(Potentiele) klanten benaderen

Een timmerman kan timmeren. Dus een verkoper kan een lead opvolgen. Of een potentieel klant voor het eerste opbellen. Toch blijkt de praktijk anders. Verkopers stellen uit of blijven passief. Soms zelfs richting bestaande klanten. Geen nood, met de juiste hulp gaan salesmensen het leuk vinden en goed doen.

Hoe doen wij dat?

Nieuwe klanten

Meer leads genereren is een proces van fine tuning. Via welke kanalen bereiken we de juiste doelgroep? Wat is een acceptabele prijs per lead? De tijd van de telefoongids ligt ver achter ons. Een moderne commerciële organisatie kan niet zonder een zorgvuldig uitgekiende online leadgeneratie.

Vrijblijvend klankborden?

Bestaande klanten

Wanneer is een lead goed? Het is een samenspel tussen de kwaliteit van de lead en de kunst van het kwalificeren door de salespersoon. Het is dus een kwestie van aan beide knoppen draaien; de juiste leads krijgen en goed leren kwalificeren. Een zorgvuldige klus die we regelmatig hebben geklaard met succes als gevolg

Starten met finetunen

80% van de omzet komt uit 5% van de leads

De vraag is welke 5%. Dat is een kwestie van kwalificeren.

Beter leren kwalificeren?

Afspraak maken?

Om ieders tijd efficient te besteden, is de eerste meeting altijd via teams. Dat kan ook in de avonduren.

Online Inplannen

Hier kan gewone tekst

Intertekst

ekdnekdekmdemdedk